HENNES & MAURITZ

Godmorgon, sitter här och kollar igenom lite shoppingsidor och annat kul! De har inte hänt något så speciellt de senaste vackorna därför har jag inte haft något att blogga om. Men de blir ju enklare sen när man får lite rutiner.
Igår beställde jag hem från H&M, ett par skor och en väska (bild kommer)
 
~
usch, jag längtar till stadsfesten men jag längtar inte till skolan. Vilket är så att stadsfesten är helgen efter skolan börjat så de blir helt fel om man säger att dagarna ska gå snabbare! För man vill ju inte börja skolan men jag vill ju att stadsfesten ska va typ nu.. Magnus Uggla ska ju va där åhhhh, lycka! haha
 
Nä, ni får ha de så bra! pussåkram.
 
 
Bjuder på en bild på moí
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0