Give me that O - Rebecca Stella~

tjohejsan, kom nyss hem från en runda på stan. Gick och hämtade mina paket från Nelly på OKQ8, sen bwhövde min lilsis lite grejor så följde med henne ner till H&M och sån skit. Tyvärr kom inte byxorna med vilekt gjorde mig reeeedigt arger. =[[ Min wrapsuit kom iallafall med! Och min lilsis fjäder. Åh, var inne på h&M idag ju.. fan hittade dem finaste shortsen. Höll på att dö. Fan de passade mig så jääävla bra med! Annars brukar shorts sitta för löst för mig, men dessa sat som gjutna för mig. fettttth sur :[[[[ Typ bajs? .. Imorgon kommer mina älsklingar hit till mig och underhålller mig efter som madre och små syskonen ska till skara. Ska bli kulkukul, Sen ska jag åka med eme tillbaks så ska vi sova hos henne! Men solong!
 
Min wrapsuit! - Älskar den. kommer användas flitigt i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0