~ Please dont leave me.

Med stor sorg i hela mitt fkn hjärta ska min bästis flytta till tyskland, hatar det! Har aldrig varit så ledsen, sitter med hennes hoodie och gråter lyssnar på ''Lilla hjärtat [Vill så gärna ha 6 med dig] - sommarpojkarna. Det är våran låt! Kom ihåg när jag var med dig första gången vi satt vi chatroulette och skrek åt killar som visade ballen, och alla killar sa ''nice boobs'' till dig, aldrig känt mig så ful (haha) Fast du är äckligtvacker! Aldrig varit blivit så glad av att ha en sån kompis. Hon är den roligaste personen jag vet, hon är bäst. Älskar henne öve hela mitt jävla hjärta. Det suger stenbajs att hon ska flytta, kommer dö här i nässjö. ääääälskar dig marre, du är den finaste människan på jorden - ett hjärta av guld. Hoppas du får massa snygga tyskar efter dig. Älskar dig ännu än gång älskade vän. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0