Sail - AWOLNATION

tjohej, det blev lite ändrade planer i veckan tidigare. För de första blev jag sjuk i måndags=inte kunde leka med fräddie. Tisdags så sädade jag hela dagen mådde betydligt bättre! Onsdag; idag ska jag åka in till jkpg (om killen med mobilen ringer mig snart!!) med freddie och lilsis, väntar bara på att fredde ska ringa. (HAHAHAHAH, skrivit 3 olika smeknamn på fredrika.. ) men vi får hoppas att han ringer så jag kan bestämma tåg tid å sån skit. Nu har min tröja och mina byxor kommit till OKQ8, vet dock inte när jag hämtar dem, så.. det blir när de blir! Ni får ha det uuuuuberbra!


Ni får ta en titt på min bästisfestis linas blogg också! http://klockrent.devote.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0